ࡱ> !$bjbj[[$>@99\&&8L=t!!!@BBBBBB$cf!!!!!f4HHH!@H!@HH dp wI!J#L, 0=,8%D%dd% !!H!!!!!ffF!!!=!!!!%!!!!!!!!!&& L:$Na podlagi 64. lena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, at. 94/07 - UPB2, 76/08, 79/09, 51/10) je Ob inski svet Ob ine Jezersko na svoji 21. redni seji dne 22.6.2017 sprejel S T A T U T OB INE JEZERSKO (uradno pre ia eno besedilo) I. SPLO`NE DOLO BE len (uporaba izrazov) V statutu uporabljeni izrazi v slovni ni obliki za moaki spol se uporabljajo kot nevtralni za ~enski in moaki spol. len (obmo je in sede~ ob ine) Ob ina Jezersko je samoupravna lokalna skupnost ustanovljena z zakonom na obmo ju naslednjih naselij: Zgornje Jezersko in Spodnje Jezersko. Sede~ ob ine je na Zgornjem Jezerskem 65, 4206 Zgornje Jezersko. Ob ina je pravna oseba javnega prava s pravico posedovati, pridobivati in razpolagati z vsemi vrstami premo~enja. Ob ino predstavlja in zastopa ~upan. Obmo je, ime in sede~ ob ine se lahko spremeni z zakonom po postopku, ki ga dolo a zakon. Obmo ja in imena naselij v ob ini se v skladu z zakonom spremenijo z ob inskim odlokom. len (izvirne in prenesene naloge) Ob ina Jezersko (v nadaljnjem besedilu: ob ina) v okviru ustave in zakona samostojno ureja in opravlja naloge, dolo ene v zakonu, ki ureja lokalno samoupravo ter naloge, dolo ene s predpisi ob ine na podlagi zakona. Ob ine lahko opravljajo posamezne naloge iz dr~avne pristojnosti, e dr~ava za to zagotovi potrebna sredstva. len (ob ani) Osebe, ki imajo na obmo ju ob ine stalno prebivalia e, so ob ani. Ob ani odlo ajo o lokalnih javnih zadevah po organih ob ine, ki jih volijo na podlagi sploane in enake volilne pravice na svobodnih volitvah s tajnim glasovanjem ter v drugih organih v skladu s tem statutom. Ob ani sodelujejo pri upravljanju lokalnih javnih zadev tudi na zborih ob anov, z referendumom in ljudsko iniciativo. Na osnovi odlo itve organov ob ine se lahko v posamezne oblike odlo anja vklju ijo tudi osebe, ki imajo v ob ini za asno prebivalia e in osebe, ki so lastniki zemljia  in drugih nepremi nin na obmo ju ob ine. len (uresni evanje skupnih nalog) Ob ina pri uresni evanju skupnih nalog sodeluje s sosednjimi in drugimi ob inami, airaimi lokalnimi skupnostmi in dr~avo. Ob ina lahko sodeluje tudi z lokalnimi skupnostmi drugih dr~av ter z mednarodnimi organizacijami lokalnih skupnosti. Ob ina sodeluje z drugimi ob inami po na elih prostovoljnosti in solidarnosti in lahko v ta namen ustanavlja zveze, zdru~uje sredstva, ustanavlja skupne organe ter organe skupne ob inske uprave, javne sklade, javne zavode, javna podjetja. Ob ine se zaradi predstavljanja in uveljavljanja lokalne samouprave ter usklajevanja in skupnega zagotavljanja skupnih interesov zdru~ujejo v zdru~enja. len (grb, zastava in praznik ob ine) Ob ina Jezersko ima grb, zastavo in praznik, katerih oblika, vsebina in uporaba se dolo i z odlokom. Ob ina ima ~ig, ki je okrogle oblike. }ig ima v zunanjem krogu na zgornji polovici napis Ob ina Jezersko, v notranjem krogu pa naziv organa ob ine - Ob inski svet; }upan; Nadzorni odbor; Ob inska uprava, Ob inska volilna komisija. V sredini ~iga je grb ob ine. Velikost, uporabo in hrambo ~iga ob ine dolo i ~upan s sklepom. Za prispevek k razvoju ob ine podeljuje ob ina zaslu~nim ob anom, organizacijam in drugim ob inska priznanja in nagrade, v skladu s posebnim odlokom. II. NALOGE OB INE len (naloge ob ine) Ob ina samostojno opravlja lokalne zadeve javnega pomena (izvirne naloge), dolo ene z zakonom in s tem statutom, zlasti pa: 1. Normativno ureja lokalne zadeve javnega pomena tako, da: sprejema statut in druge predpise ob ine, sprejema prora un in zaklju ni ra un ob ine, na rtuje prostorski razvoj ter sprejema prostorske akte, sprejema programe razvoja ob ine. 2. Upravlja ob insko premo~enje tako, da: ureja na in in pogoje upravljanja z ob inskim premo~enjem, pridobiva in razpolaga z vsemi vrstami premo~enja, sklepa pogodbe o pridobitvi in odtujitvi nepremi nin in premi nin, sestavlja premo~enjsko bilanco, s katero izkazuje vrednost svojega premo~enja. 3. Omogo a pogoje za gospodarski razvoj ob ine tako, da: spremlja in analizira gospodarske rezultate v ob ini, sprejema prostorske akte, ki omogo ajo in pospeaujejo razvoj gospodarstva v ob ini, pospeauje gospodarski razvoj, sodeluje z gospodarskimi subjekti in v okviru interesov in nalog ob ine pomaga gospodarskim subjektom pri razreaevanju gospodarskih problemov, z javnimi sredstvi, v skladu s predpisi, pospeauje razvoj gospodarskih panog oziroma gospodarskih subjektov. 4. Ustvarja pogoje za gradnjo stanovanj in skrbi za pove anje najemnega socialnega sklada stanovanj tako, da: v prostorskih aktih predvidi gradnjo stanovanjskih objektov, sprejema dolgoro ni in kratkoro ni stanovanjski program ob ine, spremlja in analizira stanje na stanovanjskem podro ju ob ine, spremlja ponudbo in povpraaevanje stanovanj v ob ini ter se vklju uje v stanovanjski trg, gradi stanovanja za socialno ogro~ene in prenavlja objekte, ki so primerni za gradnjo stanovanj, v skladu s predpisi omogo a ob anom najemanje kreditov za nakup, gradnjo in prenovo stanovanj. 5. Skrbi za lokalne javne slu~be tako, da: zagotavlja izvajanje obveznih in izbirnih lokalnih javnih slu~b v skladu z zakonom, nadzira delovanje lokalnih javnih slu~b, gradi in vzdr~uje komunalno infrastrukturo. 6. Zagotavlja in pospeauje vzgojno-izobra~evalno in zdravstveno dejavnost tako, da: ustanovi vzgojno izobra~evalni (javna osnovna aola in javni vrtec), zdravstveni zavod in v skladu z zakonom zagotavlja pogoje za njegovo delovanje, v skladu z zakoni, ki urejajo to podro je, zagotavlja sredstva za izvajanje teh dejavnosti in v okviru finan nih mo~nosti omogo a izvajanje nadstandardnih programov, sodeluje z vzgojno izobra~evalnim zavodom in zdravstvenim zavodom, z razli nimi ukrepi pospeauje vzgojno izobra~evalno dejavnost in zdravstveno varstvo ob anov, ustvarja pogoje za izobra~evanje odraslih, ki je pomembno za razvoj ob ine in za kvaliteto ~ivljenja njenih prebivalcev. 7. Pospeauje slu~be socialnega skrbstva, predaolskega varstva, osnovnega varstva otrok in dru~ine, za socialno ogro~ene, invalide in ostarele tako, da: spremlja stanje na tem podro ju, pristojnim organom in institucijam predlaga dolo ene ukrepe na tem podro ju, sodeluje s centrom za socialno delo, javnimi zavodi in drugimi pristojnimi organi in institucijami, lahko podeljuje denarne pomo i in simboli ne nagrade ob posebnih prilo~nostih ali obletnicah ob anov. 8. Pospeauje raziskovalno, kulturno in druatveno dejavnost ter razvoj aporta in rekreacije tako, da: omogo a dostopnost kulturnih programov, skrbi za kulturno dedia ino na svojem obmo ju, dolo a ob inski program aporta, zagotavlja sploano izobra~evalno knji~ni no dejavnost, z dotacijami spodbuja te dejavnosti, sodeluje z druatvi in jih vklju uje v programe aktivnosti ob ine. 9. Skrbi za varstvo zraka, tal, vodnih virov, za varstvo pred hrupom, za zbiranje in odlaganje odpadkov in opravlja druge dejavnosti varstva okolja tako, da: izvaja naloge, ki jih dolo ajo zakon, uredbe in drugi predpisi s podro ja varstva okolja, spremlja stanje na tem podro ju in v okviru svojih pristojnosti sprejema ukrepe, s katerimi zagotavlja varstvo okolja, sprejema sploane akte, s katerimi pospeauje in zagotavlja varstvo okolja, sodeluje s pristojnimi inapekcijskimi organi in jih obvea a o ugotovljenih nepravilnostih, z drugimi ukrepi pospeauje varstvo okolja v ob ini. 10. Upravlja, gradi in vzdr~uje: ob inske ceste, ulice in javne poti, povraine za peace in kolesarje, igria a za aport in rekreacijo ter otroaka igria a, javne parkirne prostore, parke, trge in druge javne povraine ter zagotavlja varnost v cestnem prometu na ob inskih cestah in ureja promet v ob ini. 11. Skrbi za po~arno varnost in varnost ob anov v primeru elementarnih in drugih nesre  tako, da v skladu z merili in normativi: organizira reaevalno pomo  v po~arih, organizira obvea anje, alarmiranje, pomo  in reaevanje za primere elementarnih in drugih nesre , zagotavlja sredstva za organiziranje, opremljanje in izvajanje po~arne varnosti in varstva pred naravnimi nesre ami, zagotavlja sredstva za odpravo posledic elementarnih in drugih naravnih nesre , sodeluje z ob inskim poveljstvom gasilske slu~be in atabom za civilno zaa ito ter spremlja njihovo delo, opravlja druge naloge, ki pripomorejo k boljai po~arni varnosti in varstvu pred elementarnimi in drugimi nesre ami. 12. Ureja javni red v ob ini tako, da: sprejema programe varnosti, dolo a prekrake in globe za prekrake, s katerimi se kraijo predpisi ob ine, organizira ob insko redarstvo, opravlja inapekcijsko nadzorstvo nad izvajanjem ob inskih predpisov in drugih aktov, s katerimi ureja zadeve iz svoje pristojnosti, e ni z zakonom druga e dolo eno, opravlja druge naloge v okviru teh pristojnosti. V okviru lokalnih zadev javnega pomena ob ina opravlja tudi naloge, ki se nanaaajo na: ugotavljanje javnega interesa za uresni evanje predkupnih pravic ob ine v skladu z zakonom in v primeru razlastitve nepremi nin za potrebe ob ine, dolo anje namembnosti prostora, gospodarjenje s stavbnimi zemljia i in dolo anje pogojev za njihovo uporabo, evidenco ob inskih zemljia  in drugega premo~enja, zagotavljanje varstva naravnih in kulturnih spomenikov v sodelovanju s pristojnimi institucijami, ureja druge lokalne zadeve javnega pomena. len (statisti ne, eviden ne in analiti ne naloge) Ob ina opravlja statisti ne, eviden ne in analiti ne naloge za svoje potrebe. Ob ina obdeluje podatke, ki jih potrebuje za opravljanje nalog iz svoje pristojnosti in jih pridobi v skladu z zakonom. III. ORGANI OB INE 1. SKUPNE DOLO BE len (organi ob ine) Organi ob ine so: ob inski svet, ~upan in nadzorni odbor ob ine. Ob ina ima volilno komisijo kot samostojni ob inski organ, ki v skladu z zakonom o lokalnih volitvah in drugimi predpisi ter sploanimi akti ob ine skrbi za izvedbo volitev in referendumov ter varstvo zakonitosti volilnih postopkov. Ob ina ima tudi druge organe, katerih ustanovitev in naloge dolo a zakon. Volitve oziroma imenovanja organov ob ine oziroma lanov ob inskih organov se izvajajo v skladu z zakonom in tem statutom. lani ob inskega sveta, ~upan in pod~upan so ob inski funkcionarji. len (ob inska uprava) Ob ina ima ob insko upravo, ki v skladu z zakonom, statutom in sploanimi akti ob ine opravlja upravne, strokovne, pospeaevalne in razvojne naloge ter naloge v zvezi z zagotavljanjem javnih slu~b iz ob inske pristojnosti. Ob inska uprava odlo a o upravnih stvareh iz ob inske pristojnosti na prvi stopnji ter opravlja inapekcijske naloge in naloge ob inskega redarstva oziroma drugih slu~b nadzora. Ob inska uprava opravlja strokovna, organizacijska in administrativna opravila za ob inske organe. Ob insko upravo ustanovi ob inski svet na predlog ~upana z odlokom, s katerim dolo i njihovo notranjo organizacijo in delovno podro je. Ob insko upravo lahko sestavljajo organi ob inske uprave oziroma notranje organizacijske enote. Ob insko upravo vodi tajnik ob ine (direktor ob inske uprave), usmerja in nadzoruje pa jo ~upan. len (sprejemanje odlo itev na sejah organov) e ni v zakonu ali tem statutu druga e dolo eno, lahko organi ob ine, ki delajo na sejah, sprejemajo odlo itve, e je na seji navzo a ve ina lanov organa ob ine. len (javnost dela) Delo organov ob ine je javno. Javnost dela se zagotavlja z obvea anjem javnosti o delu ob inskih organov, predvsem pa z uradnim objavljanjem sploanih aktov ob ine, z navzo nostjo ob anov in predstavnikov sredstev javnega obvea anja na javnih sejah ob inskih organov, vpogledom v dokumentacijo in gradiva, ki so podlaga za odlo anje ob inskih organov. Na in zagotavljanja javnosti dela ob inskih organov, razloge in postopke izklju itve javnosti s sej organov ob ine, pravice javnosti ter zagotovitev varstva osebnih podatkov, dokumentov in gradiv, ki vsebujejo podatke, ki so v skladu z zakonom, drugim predpisom ali sploanim aktom ob ine oziroma druge javne ali zasebno pravne osebe zaupne narave oziroma dr~avna, vojaaka ali uradna tajnost, dolo ajo zakoni, ta statut in poslovnik ob inskega sveta. Ob ani in njihovi pravni zastopniki imajo pravico vpogleda v dokumente, ki so podlaga za odlo anje organov ob ine o njihovih pravicah, obveznostih in pravnih koristih na podlagi zakona, ki dolo a dostop do informacij javnega zna aja ali e izka~ejo pravni interes. 2. OB INSKI SVET len (ob inski svet) Ob inski svet je najviaji organ odlo anja o vseh zadevah v okviru pravic in dol~nosti ob ine. Ob inski svet ateje sedem lanov. lani ob inskega sveta se volijo za atiri leta. Mandat lanov ob inskega sveta se za ne s potekom mandata prejanjih lanov ob inskega sveta ter traja do prve seje na naslednjih rednih volitvah izvoljenega ob inskega sveta, e ni z zakonom druga e dolo eno. Ob inski svet se konstituira na prvi seji, na kateri je potrjenih ve  kot polovica mandatov lanov ob inskega sveta. Prvo sejo ob inskega sveta skli e prejanji ~upan najkasneje v 20 dneh po izvolitvi lanov ob inskega sveta, e je za izvolitev ~upana potreben drug krog volitev, pa najkasneje v 10 dneh po drugem krogu volitev. len (volitve lanov ob inskega sveta) Volitve lanov ob inskega sveta so neposredne in se opravijo na podlagi sploane in enake volilne pravice s tajnim glasovanjem v skladu z zakonom. Ob inski svet se voli po ve inskem volilnem sistemu. O oblikovanju volilnih enot za volitve ob inskega sveta odlo i ob inski svet z odlokom. len (pristojnosti ob inskega sveta) Ob inski svet sprejema statut ob ine, poslovnik ob inskega sveta, odloke in druge predpise ob ine ter sprejema mnenja o vsebini zakonov in drugih predpisov, ki se ti ejo koristi ob ine. V okviru svojih pristojnosti ob inski svet predvsem: sprejema statut ob ine, sprejema odloke in druge ob inske akte, sprejema prostorske plane in druge plane razvoja ob ine, sprejema prora un ob ine in zaklju ni ra un, sprejme odlok o notranji organizaciji in delovnem podro ju ob inske uprave na predlog ~upana, v sodelovanju z ob inskimi sveti drugih ob in ustanavlja skupne organe ob inske uprave ter skupne organe za izvraevanje ustanoviteljskih pravic v javnih zavodih in javnih podjetjih, nadzoruje delo ~upana, pod~upana in ob inske uprave glede izvajanja odlo itev ob inskega sveta, potrjuje mandate lanov ob inskega sveta ter ugotavlja pred asno prenehanje mandata ob inskega funkcionarja, imenuje lane nadzornega odbora in na predlog nadzornega odbora opravi pred asno razreaitev lana nadzornega odbora, imenuje in razreauje lane komisij in odborov ob inskega sveta, dolo i, kateri izmed lanov ob inskega sveta bo za asno opravljal funkcijo ~upana, e temu pred asno preneha mandat, pa ne dolo i pod~upana, ki bo za asno opravljal njegovo funkcijo, ali e je razreaen, odlo a o pridobitvi in odtujitvi ob inskega premo~enja, kolikor z zakonom, s statutom ob ine ali z odlokom ni dolo eno druga e, odlo a o najemu posojila in dajanju poroatva, razpisuje referendum, s svojim aktom, v skladu z zakonom, dolo a viaino sejnine lanov ob inskega sveta in pla ila za opravljanje nalog lanov drugih ob inskih organov in delovnih teles, ki jih imenuje, merila za dolo itev pla e direktorjev javnih podjetij in predstavnikov ustanovitelja v njihovih organih, dolo a vrste lokalnih javnih slu~b in na in izvajanja lokalnih javnih slu~b, ustanavlja javne zavode in javna podjetja ter druge pravne osebe javnega prava v skladu z zakonom, imenuje in razreauje lane sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in lane drugih organov ob ine, ustanovljenih na podlagi zakona, dolo i organizacijo in na in izvajanja varstva pred naravnimi in drugimi nesre ami za obdobje petih let, katerega sestavni del je tudi program varstva pred po~ari, sprejme program in letni na rt varstva pred naravnimi in drugimi nesre ami, sestavni del je tudi letni na rt varstva pred po~ari, dolo i organizacijo ob inskega sveta ter na in njegovega delovanja v vojni, sprejme odlok o varstvu pred naravnimi in drugimi nesre ami in dolo i varstvo pred po~ari, ki se opravlja kot javna slu~ba, lahko sprejme akt, v katerem glede na potrebe gostov in zna ilnosti ter potrebe kraja dolo i podrobnejaa merila za dolo itev obratovalnega asa, v okviru kadrovskega na rta dolo a atevilo in vrste delovnih mest za dolo en as v kabinetu ~upana, odlo a o drugih zadevah, ki jih dolo a zakon in ta statut. len (funkcija lana ob inskega sveta) lani ob inskega sveta opravljajo svojo funkcijo nepoklicno. Funkcija lana ob inskega sveta in pod~upana ni zdru~ljiva s funkcijo ~upana, lana nadzornega odbora, kot tudi ne z delom v ob inski upravi ali slu~bi o~jega dela ob ine ter z drugimi funkcijami, za katere tako dolo a zakon. lan ob inskega sveta, ki je imenovan za pod~upana, opravlja funkcijo lana ob inskega sveta in funkcijo pod~upana hkrati. len (~upan) }upan predstavlja ob inski svet ter sklicuje in vodi njegove seje, nima pa pravice glasovanja. Funkcija ~upana ni zdru~ljiva s funkcijo lana ob inskega sveta in pod~upana, lanstvom v nadzornem odboru in z delom v ob inski upravi ter z drugimi funkcijami, za katere tako dolo a zakon. Za vodenje sej ob inskega sveta lahko ~upan pooblasti pod~upana ali drugega lana ob inskega sveta. e je ~upan odstoten ali zadr~an, vodi sejo pod~upan. e nastopijo razlogi, zaradi katerih ~upan, pod~upan oziroma pooblaa eni lan ob inskega sveta ne more voditi ~e sklicane seje, jo brez posebnega pooblastila vodi najstarejai lan ob inskega sveta. }upan sklicuje seje ob inskega sveta v skladu z dolo bami tega statuta in poslovnika ob inskega sveta ter glede na potrebe odlo anja na ob inskem svetu, mora pa jih sklicati najmanj atirikrat letno. Pod~upan lahko opravi sklic seje le na podlagi posami nega pooblastila ~upana. }upan mora sklicati sejo ob inskega sveta, e to zahteva najmanj etrtina lanov ob inskega sveta, seja pa mora biti v petnajstih dneh po tem, ko je bila podana pisna zahteva za sklic seje, ki je vsebovala predlog dnevnega reda in nujno potrebno gradivo oziroma utemeljeno zahtevo ob inski upravi za pripravo gradiva. }upan mora dati na dnevni red seje predlagane to ke. Predlagan dnevi red pa lahko dopolni ae z novimi to kami. e seja ob inskega sveta ni sklicana v roku sedmih dni po prejemu pisne zahteve, jo lahko skli ejo lani ob inskega sveta, ki so zahtevo podali. }upan in ob inska uprava so dol~ni zagotoviti pogoje za vodenje in izvedbo seje. len (organizacijsko in administrativno delo za potrebe ob inskega sveta) Strokovno pripravo gradiv, organizacijsko in administrativno delo za potrebe ob inskega sveta ter pomo  pri pripravi in vodenju sej ob inskega sveta ter njegovih komisij in odborov zagotavlja ob inska uprava. len (seje ob inskega sveta) Ob inski svet dela in odlo a na sejah. Dnevni red seje ob inskega sveta predlaga ~upan. Vsak lan ob inskega sveta lahko predlaga ob inskemu svetu v sprejem odloke in druge akte iz njegove pristojnosti, razen prora una in zaklju nega ra una prora una in drugih aktov, za katere je v zakonu ali v statutu ob ine dolo eno, da jih sprejme ob inski svet na predlog ~upana. }upan mora predloge komisij in odborov ob inskega sveta ter predloge lanov ob inskega sveta iz prejanjega odstavka dati na dnevni red, ko so pripravljeni tako, kot je dolo eno v poslovniku ob inskega sveta. O sprejemu dnevnega reda odlo a ob inski svet na za etku seje. Na vsaki seji ob inskega sveta mora biti predvidena to ka za vpraaanja in odgovore na vpraaanja, ki jih postavljajo lani sveta. Za vsako sejo ob inskega sveta se poalje vabilo ~upanu, pod~upanu, lanom ob inskega sveta in tajniku ob ine (direktorju ob inske uprave). O sklicu seje ob inskega sveta se obvesti javna ob ila. Predsednik nadzornega odbora ob ine, predsedniki komisij in odborov ob inskega sveta ter tajnik ob ine (direktor ob inske uprave) so se dol~ni udele~iti seje ob inskega sveta in odgovarjati na vpraaanja lanov ob inskega sveta, kadar se obravnavajo vpraaanja iz njihove pristojnosti oziroma njihovega podro ja dela. len (odlo anje ob inskega sveta) Ob inski svet veljavno sklepa, e je na seji navzo a ve ina njegovih lanov. Ob inski svet sprejema odlo itve z ve ino opredeljenih glasov navzo ih lanov, razen e zakon dolo a druga no ve ino. Ob inski svet sprejema odlo itve z javnim glasovanjem. Tajno se glasuje v primeru, ko je tako dolo eno z zakonom ali e tako sklene ob inski svet. Na in dela in odlo anja, razmerja do drugih ob inskih organov ter druga vpraaanja delovanja ob inskega sveta se dolo ijo s poslovnikom, ki ga sprejme ob inski svet z dvotretjinsko ve ino navzo ih lanov. Odlo itve ob inskega sveta izvraujeta ~upan in ob inska uprava. }upan in tajnik ob ine (direktor ob inske uprave) o izvraevanju odlo itev ob inskega sveta poro ata ob inskemu svetu najmanj enkrat letno. len (pred asno prenehanje mandata lana ob inskega sveta) Pred asno prenehanje mandata lana ob inskega sveta ureja zakon. Razlogi za prenehanje mandata lana ob inskega sveta se ugotovijo na podlagi pravnomo ne sodne odlo be ali pisnega obvestila o odlo itvi lana ob inskega sveta. lanu ob inskega sveta preneha mandat z dnem, ko ob inski svet na podlagi poro ila komisije za mandatna vpraaanja, volitve in imenovanja ugotovi, da so nastali zakonski razlogi za prenehanje mandata, razen v primeru odstopa. e lan ob inskega sveta odstopi, mu preneha mandat z dnem, ko je podal odstopno izjavo ~upanu. }upan mora ob inski svet in ob insko volilno komisijo obvestiti o odstopu lana ob inskega sveta v roku osmih dni od prejema pisne odstopne izjave. e ~upan v roku iz prejanjega odstavka ne obvesti ob inskega sveta in ob inske volilne komisije, lahko ob inski funkcionar, ki mu je prenehal mandat, v osmih dneh od poteka roka iz prejanjega odstavka vlo~i to~bo na upravno sodia e. Upravno sodia e o to~bi iz tega odstavka in to~bi iz drugega odstavka tega lena odlo i meritorno v 30 dneh. O morebitni prito~bi odlo i vrhovno sodia e v 30 dneh. Enako sodno varstvo lahko uveljavlja tudi kandidat za lana ob inskega sveta, ki bi bil izvoljen, e ne bi bil izvoljen lan ob inskega sveta, ki mu je mandat prenehal, predstavnik kandidature oziroma predstavnik liste kandidatov za lane ob inskega sveta, s katere bi bil ta kandidat izvoljen. Ugotovitveni sklep iz tretjega odstavka tega lena sprejme ob inski svet na prvi seji po nastanku razlogov iz drugega odstavka tega lena. Izvolitev oziroma potrditev mandata nadomestnega lana ob inskega sveta dolo a zakon. 2.1 ODBORI IN KOMISIJE OB INSKEGA SVETA len (odbori in komisije ob inskega sveta) Ob inski svet ima komisijo za mandatna vpraaanja, volitve in imenovanja. Ob inski svet lahko ustanovi eno ali ve  komisij in odborov kot svoja stalna ali ob asna delovna telesa. Organizacijo in delovno podro je stalnih delovnih teles ob inskega sveta dolo a poslovnik ob inskega sveta. Ob asna delovna telesa ustanovi ob inski svet s sklepom, s katerim dolo i naloge delovnega telesa in atevilo lanov ter opravi imenovanje. len (komisija za mandatna vpraaanja, volitve in imenovanja) Komisija za mandatna vpraaanja, volitve in imenovanja ima 3 lane, ki jih ob inski svet imenuje izmed svojih lanov. Komisija za mandatna vpraaanja, volitve in imenovanja opravlja zlasti naslednje naloge: ob inskemu svetu predlaga kandidate za delovna telesa ob inskega sveta in druge organe, ki jih imenuje ob inski svet, ob inskemu svetu ali ~upanu daje pobude oziroma predloge v zvezi s kadrovskimi vpraaanji v ob ini, obravnava druga vpraaanja, ki mu jih dolo i ob inski svet, izdaja akte v zvezi s pravicami in obveznostmi funkcionarjev (izdaja odlo be oziroma sklepe o pla ah in nadomestilih pla  ob inskih funkcionarjev, o sejninah ter pla ilih za nepoklicne funkcionarje, o letnem dopustu itd.). len (stalna delovna telesa ob inskega sveta) Stalna delovna telesa ob inskega sveta so: odbor za negospodarske dejavnosti, odbor za gospodarske dejavnosti, finance in prora un, odbor za kmetijstvo, gozdarstvo, okolje in prostor, statutarno - pravna komisija. Odbori in komisije atejejo 3 do 5 lanov. Delovno podro je in atevilo lanov posameznega delovnega telesa ob inskega sveta se dolo i s poslovnikom ob inskega sveta. len (imenovanje lanov odborov in komisij) lane odborov in komisij imenuje ob inski svet izmed svojih lanov lahko pa tudi izmed drugih ob anov, vendar najve  polovico lanov. Predlog kandidatov za lane pripravi Komisija za mandatna vpraaanja, volitve in imenovanja. Delo delovnega telesa ob inskega sveta vodi lan ob inskega sveta kot predsednik. Prvo sejo delovnega telesa skli e ~upan najpozneje v roku 90 dni po konstituiranju ob inskega sveta. lanstvo v komisiji ali odboru ob inskega sveta ni zdru~ljivo s lanstvom v nadzornem odboru ob ine ali z delom v ob inski upravi. len (pristojnosti komisij in odborov ob inskega sveta) Komisije in odbori ob inskega sveta v okviru svojega delovnega podro ja, dolo enega s poslovnikom ob inskega sveta, obravnavajo zadeve iz pristojnosti ob inskega sveta in dajejo ob inskemu svetu mnenja in predloge. Komisije in odbori ob inskega sveta lahko predlagajo ob inskemu svetu v sprejem odloke in druge akte iz njegove pristojnosti, razen prora una in zaklju nega ra una prora una in drugih aktov, za katere je v zakonu ali v statutu ob ine dolo eno, da jih sprejme ob inski svet na predlog ~upana. len (razreaitev lana delovnega telesa ob inskega sveta) Ob inski svet z glasovanjem lahko razreai predsednika, posameznega lana delovnega telesa ob inskega sveta ali delovno telo v celoti. Predlog novih kandidatov za lane delovnih teles ob inskega sveta pripravi komisija za mandatna vpraaanja, volitve in imenovanja do prve naslednje seje ob inskega sveta. 3. }UPAN len (~upan) }upana volijo volivci na neposrednih in tajnih volitvah. Volitve ~upana se opravijo v skladu z zakonom. Mandatna doba ~upana traja atiri leta. Novoizvoljeni ~upan nastopi mandat, ko ob inski svet na svoji prvi seji po izvolitvi lanov ob inskega sveta na podlagi potrdila ob inske volilne komisije o izvolitvi ~upana odlo i o morebitnih prito~bah drugih kandidatov ali predstavnikov kandidatur za ~upana oziroma ugotovi, da takih prito~b ni bilo. }upan opravlja funkcijo nepoklicno. }upan se lahko odlo i, da bo funkcijo opravljal poklicno. O svoji odlo itvi obvesti komisijo za mandatna vpraaanja, volitve in imenovanja. len (pristojnosti ~upana) }upan predstavlja in zastopa ob ino. Poleg tega ~upan predvsem: predlaga ob inskemu svetu v sprejem prora un ob ine in zaklju ni ra un prora una, odloke in druge akte iz pristojnosti ob inskega sveta, izvrauje ob inski prora un ter pooblaa a druge osebe za izvajanje posameznih nalog izvraevanja ob inskega prora una, skrbi za izvajanje sploanih aktov ob ine in drugih odlo itev ob inskega sveta, odlo a o pridobitvi in odtujitvi premi nega premo~enja ter o pridobitvi nepremi nega premo~enja ob ine, e zakon ali predpis ob ine ne dolo a druga e, skrbi za objavo statuta, odlokov in drugih sploanih aktov ob ine, predlaga ustanovitev organov ob inske uprave in njihovega delovnega podro ja, naloge in notranjo organizacijo ob inske uprave, dolo a sistemizacijo delovnih mest v ob inski upravi, odlo a o imenovanju javnih uslu~bencev v nazive ter o sklenitvi delovnega razmerja zaposlenih v ob inski upravi in odlo a o drugih pravicah in obveznostih javnih uslu~bencev iz delovnega razmerja, imenuje in razreauje tajnika ob ine (direktorja ob inske uprave) in vodjo organa skupne ob inske uprave, skupaj z drugimi ~upani ob in ustanoviteljic. usmerja in nadzoruje delo ob inske uprave in organov skupne ob inske uprave, opravlja druge naloge, ki jih dolo a zakon in ta statut. len (zadr~anje objave sploanega akta) }upan lahko zadr~i objavo sploanega akta ob ine, e meni, da je neustaven ali nezakonit in predlaga ob inskemu svetu, da o njem ponovno odlo i na prvi naslednji seji, pri emer mora navesti razloge za zadr~anje. e ob inski svet vztraja pri svoji odlo itvi, se sploani akt objavi, ~upan pa lahko vlo~i pri ustavnem sodia u zahtevo za oceno njegove skladnosti z ustavo in zakonom. }upan zadr~i izvajanje odlo itve ob inskega sveta, e meni, da je nezakonita, ali je v nasprotju s statutom ali drugim sploanim aktom ob ine in predlaga ob inskemu svetu, da o njej ponovno odlo i na prvi naslednji seji, pri emer mora navesti razloge za zadr~anje. Ob zadr~anju izvajanja odlo itve ob inskega sveta ~upan opozori pristojno ministrstvo na nezakonitost take odlo itve. e ob inski svet ponovno sprejme enako odlo itev, lahko ~upan za ne postopek pri upravnem sodia u. e se odlo itev ob inskega sveta nanaaa na zadevo, ki je z zakonom preneaena v opravljanje ob ini, ~upan opozori pristojno ministrstvo na nezakonitost oziroma neprimernost take odlo itve. len (naloge ~upana na podro ju zaa ite in reaevanja) }upan opravlja z zakonom predpisane naloge na podro ju zaa ite in reaevanja, predvsem pa: skrbi za izvajanje priprav za varstvo pred naravnimi in drugimi nesre ami in uresni evanje zaa itnih ukrepov ter za odpravljanje posledic naravnih in drugih nesre , imenuje poveljnike in atabe civilne zaa ite ob ine ter poverjenike za civilno zaa ito, sprejme na rt zaa ite in reaevanja, vodi zaa ito, reaevanje in pomo , dolo i organizacije, ki opravljajo javno slu~bo oziroma naloge zaa ite, reaevanja in pomo i in organizacije, ki morajo izdelati na rte zaa ite in reaevanja, ugotavlja in razglaaa stopnjo po~arne ogro~enosti v naravnem okolju na obmo ju ob ine, sprejema akte in ukrepe v vojnem stanju, e se ob inski svet ne more sestati, v primeru nastale nevarnosti odredi evakuacijo ogro~enih in prizadetih prebivalcev, predlaga pristojnemu organu razporeditev dr~avljanov na delovno dol~nost, dol~nost v civilni zaa iti ter materialno dol~nost. len (nujni ukrepi) V primeru razmer, v katerih bi bilo lahko v ve jem obsegu ogro~eno ~ivljenje in premo~enje ob anov, pa se ob inski svet ne more pravo asno sestati, lahko ~upan sprejme za asne nujne ukrepe. Te mora predlo~iti v potrditev ob inskemu svetu takoj, ko se ta lahko sestane. len (pod~upan) Za pomo  pri opravljanju nalog ~upana ima ob ina pod~upana. Pod~upana izmed lanov ob inskega sveta imenuje in razreauje ~upan. Pod~upan pomaga ~upanu pri njegovem delu ter opravlja posamezne naloge iz pristojnosti ~upana, za katere ga ~upan pooblasti. Pod~upan nadomea a ~upana v primeru njegove odsotnosti ali zadr~anosti. V asu nadomea anja opravlja pod~upan teko e naloge iz pristojnosti ~upana in tiste naloge, za katere ga ~upan pooblasti. Pod~upan v primeru pred asnega prenehanja mandata ~upana za asno opravlja funkcijo ~upana. Pod~upan, ki opravlja funkcijo ~upana, nima pravice glasovati za odlo itve ob inskega sveta. V soglasju z ~upanom se lahko tudi pod~upan odlo i, da bo funkcijo opravljal poklicno. Pod~upanu preneha mandat s prenehanjem mandata lana ob inskega sveta ali e ga razreai ~upan. Prenehanje mandata pod~upana zaradi razreaitve ne vpliva na njegov mandat lana ob inskega sveta. len (nadomea anje ~upana in pod~upana) Kadar nastopijo razlogi, da tako ~upan kot pod~upan ne moreta opravljati svoje funkcije, nadomea a ~upana lan ob inskega sveta, ki ga dolo i ~upan, e ga ne dolo i, pa najstarejai lan ob inskega sveta. V asu nadomea anja opravlja lan ob inskega sveta teko e naloge iz pristojnosti ~upana. len (komisije in drugi strokovni organi ob ine) e je tako dolo eno v zakonu ali drugem predpisu, lahko tudi ~upan imenuje komisije in druge strokovne organe ob ine. }upan lahko ustanovi komisije in druga delovna telesa kot strokovna in posvetovalna telesa za prou evanje posameznih zadev iz svoje pristojnosti. len (pred asno prenehanje mandata ~upana) Pred asno prenehanje mandata ~upana je dolo eno z zakonom. Razlogi za prenehanje mandata ~upana se ugotovijo na podlagi pravnomo ne sodne odlo be ali pisnega obvestila o odlo itvi ~upana. }upanu preneha mandat z dnem, ko ob inski svet na podlagi pisne izjave oziroma predloga komisije za mandatna vpraaanja, volitve in imenovanja ugotovi, da so nastali razlogi za prenehanje mandata, razen v primeru odstopa. e ~upan odstopi, mu preneha mandat z dnem, ko o svojem odstopu pisno obvesti ob inski svet in ob insko volilno komisijo. Ugotovitveni sklep iz tretjega odstavka tega lena sprejme ob inski svet na prvi seji po nastanku razlogov iz drugega odstavka tega lena. Ugotovitveni sklep posreduje ob inski svet predsedniku ob inske volilne komisije. e ~upanu preneha mandat ve  kot aest mesecev pred potekom mandatne dobe, razpiae ob inska volilna komisija nadomestne volitve. 4. NADZORNI ODBOR len (nadzorni odbor) Nadzorni odbor ob ine je najviaji organ nadzora javne porabe v ob ini. Nadzorni odbor ima v skladu z zakonom naslednje pristojnosti: opravlja nadzor nad razpolaganjem s premo~enjem ob ine, nadzoruje namenskost in smotrnost porabe sredstev ob inskega prora una, nadzoruje finan no poslovanje uporabnikov prora unskih sredstev. Nadzorni odbor v okviru svojih pristojnosti ugotavlja zakonitost in pravilnost poslovanja ob inskih organov, ob inske uprave, javnih zavodov, javnih podjetij in ob inskih skladov ter drugih porabnikov sredstev ob inskega prora una in pooblaa enih oseb z ob inskimi javnimi sredstvi in ob inskim premo~enjem ter ocenjuje u inkovitost in gospodarnost porabe ob inskih javnih sredstev. len ( lani nadzornega odbora) Nadzorni odbor ima 3 lane. lane nadzornega odbora imenuje ob inski svet izmed ob anov najkasneje v 45 dneh po svoji prvi seji. lani nadzornega odbora morajo imeti najmanj VI. stopnjo strokovne izobrazbe in izkuanje s finan no-ra unovodskega ali pravnega podro ja. Kandidate za lane nadzornega odbora ob ine predlaga ob inskemu svetu komisija za mandatna vpraaanja, volitve in imenovanja. lani nadzornega odbora ne morejo biti lani ob inskega sveta, ~upan, pod~upan, tajnik ob ine (direktor ob inske uprave), delavci ob inske uprave ter lani poslovodstev javnih zavodov, javnih podjetij in ob inskih skladov ter drugih organizacij, ki so uporabniki ob inskih prora unskih sredstev. lanstvo v nadzornem odboru preneha z dnem razreaitve oziroma z dnem poteka mandata lanom ob inskega sveta, ki je nadzorni odbor imenoval. Za pred asno razreaitev lana nadzornega odbora se primerno uporabljajo razlogi za pred asno prenehanje mandata lana ob inskega sveta. Razreaitev opravi ob inski svet na predlog nadzornega odbora. len (konstituiranje nadzornega odbora) Prvo sejo nadzornega odbora ob ine po imenovanju skli e ~upan. Nadzorni odbor se konstituira, e je na prvi seji navzo ih ve ina lanov. lani nadzornega odbora izvolijo izmed sebe predsednika nadzornega odbora. Predsednik predstavlja nadzorni odbor, sklicuje in vodi njegove seje. Nadzorni odbor dela in sprejema odlo itve na seji, na kateri je navzo ih ve ina lanov nadzornega odbora, z ve ino glasov navzo ih lanov. Sede~ nadzornega odbora je na sede~u Ob ine Jezersko, Zg. Jezersko 65, 4206 Zg. Jezersko. Nadzorni odbor za seje uporablja prostore ob ine. Nadzorni odbor za svoja pisanja uporablja svoj ~ig. len (program dela nadzornega odbora) Nadzorni odbor samostojno dolo a svoj program dela, ki vsebuje letni nadzorni program in predlog finan nega na rta, ki ju v mesecu decembru koledarskega leta predlo~i ~upanu. Nadzorni odbor lahko za ne postopek nadzora le, e je tak nadzor dolo en v nadzornem programu. e nadzorni odbor ~eli izvesti nadzor, ki ni vklju en v nadzorni program, mora najprej dopolniti nadzorni program. Dopolnitev nadzornega programa posreduje ~upanu in ob inskemu svetu. Enako velja za spremembo nadzornega programa. Dopolnitev in sprememba nadzornega programa mora biti obrazlo~ena. Nadzorni odbor mora posredovati letno poro ilo o svojem delu ~upanu in ob inskemu svetu do konca meseca januarja koledarskega leta za preteklo leto. Nadzorni odbor mora sodelovati z ~upanom in ob inskim svetom ter drugimi organi ob ine, organi uporabnikov ob inskih prora unskih sredstev in drugimi osebami. len (pristojnosti nadzornega odbora) Nadzorni odbor preverja finan no poslovanje uporabnikov prora unskih sredstev (javnih podjetij, javnih zavodov in drugih) na podlagi preverjanj poslovnih poro il in zaklju nih ra unov ter sklenjenih pogodb med ob ino in uporabnikom prora unskih sredstev in po potrebi druge pridobljene dokumentacije. V postopku nadzora so odgovorni in nad.b & * , L ^ p r t ⵦp_N<#h$@$$N(P(8):)*d*F+H+x-z-:.<.`.b../v/0~000011"2H2p2r2638355667788޼ޫޚމޫމxމx h?$@ & F gdj_ & Fgdj_ ^`gdt & Fgdj_gdUb & Fgdj_gdR & Fgdj_88896:p:; ;2;r;;;X=Z=>>B?D?@@AABrCNDPDEETFVFGGHHVIxIIIJJKKKKL޿ޮޮ޿޿޿޿ޝތ޿޿޿޿޿{{޿޿޿ hPPP.Q2Q6Q8QQQ&R(R*RxRRR޼ުވwfwUwUC#hPP6Q8Q(R*RPRRRvRxRRRRgdx$a$gdR $@&a$gdx $@&a$gdR$a$gdx# & F # p@  !5$7$8$9DH$gdj_gdR & F gdj_RRR&S(S*STTUUVVWW@WBW\WvWxWWWW XXXXXYRYYY\Z`ZbZ޼޼޼޼ުwfUUfUffUU hhhh"i.i@iBij@kBkDkFkHkkk{{jY{H hhhh@iBiDkFk0l2lmmm(nLoNooojplpvpp*r,rr# & F # p@  !5$7$8$9DH$gdj_gdR$a$gdn<k.l0l2lvlllmmmm&n(n8nFnhnnnnLoNoooooooolpvpppp:qͼ޼w޼޼޼ͼwfwͼwU hzZ\b~ ",ȗZdKͼwf h@pr̩֩@BªĪƪV«֫ J\wwwwfUw hCJOJQJ^JaJ hH&(Թֹ$a$gd6# & F # p@  !5$7$8$9DH$gdj_$a$gdRgd6gd,!gdRʭ̭"$Ƶ̵:<>P̶>H&(޼ͫޫވveTC h@LPͼ͈wi[iwͫͫJ9 hhjvxzTͼͼͼͼwͼfͼ޼U hj80^jlvbd$a$gdD & Fgdj_$a$gd# & F # p@  !5$7$8$9DH$gdj_gdRTR4@B FH\^`b*,vZ\"jl޼ޚޚޫ͚ޫxޫg h@rtZ\ (*&(*˺˺˺ܺ˺˺˺ܺܺܺܺܺܺ˺˺v h@B  gd,!gdhgdR$a$gdD# & F # p@  !5$7$8$9DH$gdj_ ,p@ P !$`'gdRx           ,  ͼޚޫveޫޫTvTTTޫ h " PgdRgdRw & Fgdj_gdR$a$gdRw# & F # p@  !5$7$8$9DH$gdj_(Tfh<>"8HfhͼޫޚveTe޼eޫFhGECJOJQJ^JaJ hŷᄷvdRRA h@BLxzϾteSA)/hTTfa$gdRgdJ$a$gdr6i & Fgdj_?$ & F >T@&Tfa$gd5/  ||~ 0     ɸssɸbQb hTTfgdRgdkfk h^hgdX & F gdj_       &(RT`bdfhͼͫvhWvWvW@W,hd>@gd$a$gdkfk & Fgdj_gdR<j=l=b>d>p@@@@AABBBBCC^DhDDDEEEEHH|IIIIIJJJJJKLKNKPK2L4LLLMhMͼͼͪͼ͙͇ͪv͙͙ͼ͇ hN@NbOdOOOOO$ ,p@ P !$`'a$gdkfk$a$gdR$a$gdkfk & Fgdj_ $@&a$gdkfkgdgdRhMjMMN>N@N"O`OdOOOOO0Q2QxRRS S STTV&VVVWXX*XXXZXXXFYHYRZ޼ު޼އv޼޼ޘͼުee޼ h` & F@&gdj_@&gd" & F7^7`gdj_$a$gdZ  & Fgdj_ & F7^7`gdj_gdRRZzZ~ZZZZZ\\\]j^t^^^^"__.`2`4`6`>`````(bpbc6ccccϽޛފ޽ފފygފVެV h``a,aa(brbDccc*dfdhd.f0f:ffggiiiikk*m & Fgdj_gd & Fgdj_gdR$a$gdZ c*dddfd0f:ffffgggghiiiiiii:jjkkmͻ滋͙͈͙wewTͪ hwx$a$gdf& & Fgdj_ $@&a$gduwpgdRmmn$nJnLno ooopqqqqprrrr@sBsttttuuuuuuwwwwTwwwwxxx"y`yyy~zz||||}}}"}}}}}ͼޫxgxUDgޫg hBDN̅$04dfz|޻͈wfUU͙UDUU hCJOJQJ^JaJ hBDN~LPZʸҸ68:<;ykyZykLZ>hGECJOJQJ^JaJhwCJOJQJ^JaJ h6666666666666666666666666666666666666666666666hH66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~_HmH$nH$sH$tH$T`T "Navaden$5$7$8$9DH$a$CJ_HmH$sH$tH$>@> Naslov 2$d@&56HA`H Privzeta pisava odstavkaZiZ Navadna tabela :V 44 la 2k 2 Brez seznama T@T Kazalo vsebine 2 .^5T T Stvarno kazalo 2 . $^`$R@R &Sprotna opomba - besediloCJH&`!H Sprotna opomba - sklicH*0 @20 0Noga  p#6)@A6 `tevilka strani2@R2 #Glava  p#NobN _ ,RS tekst $1$a$CJ_HaJmH$sH$tH$@'`q@ )0Pripomba  sklicCJaJF@F ))0Pripomba  besediloCJ@j@@ *)0Zadeva pripombe5\P@P ()0Besedilo obla kaCJOJQJ^JaJ\Y@\ uZgradba dokumenta-D M OJQJ^J<U`< ,0 Hiperpovezava >*ph.o. :A0 Noga ZnakCJlOl p2<5$7$8$9DH$]^`B*CJOJQJ^JaJph"""HOH Tabela5$7$8$9DH$CJOJQJ^JN>@N !UNaslov $5$7$8$9DH$a$5CJOJQJ>o> U Naslov Znak5CJOJQJX^"X UNavaden (splet) "$dd5$7$8$9DH$a$0o10 U Glava ZnakCJFBBF %U Telo besedila$5$7$8$9DH$@oQ@ $UTelo besedila ZnakCJT/aT XlSprotna opomba - besedilo Znak*/q* Xl highlightVoV Xl0Besedilo obla ka ZnakCJOJQJ^JaJH/H Xl0Pripomba  besedilo ZnakFoF Xl0Zadeva pripombe Znak5\TOT Xlodstavek&+$dd5$7$8$9DH$[$\$a$aJPK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭V)6r=2%@3'X$5DNe tYQ?C K/^|Kx=#bjmo>]F,"BFVzn^3`ե̳_wr%:ϻ[k.eNVi2],S_sjcs7f W+Ն7`g ȘJj|l(KD-LdXiJ؇Lx$(:|.%_-iaH}bի߿z?xvh9T8 T/?~xY'y5g΋/ɋ>GMGeD 3^q5'#q>aib3 %NR"}sYGq=xG@^sDbh(v^ѲJnNZqVĉooB1G=C;~@Huw)uK}%+t.ґM3mC\U6CAΪ". 凄9n' U,8fe*Rr0~ד "Q/ RV`o);ZVew4vBу*70e?F8NDeR=ܭ qpߡ 6 f LDE,`ƘV]1Mq3 J ׏+~[[&^U5}Q/l].w-N5N!Rp+ab6U>f+7-:\~XTHedSüR%Z n(*ٴXYd״?%1U9إ;R>QD DcNU';LGp;m^9+ugVh^nRy*Un;)/ȔrL \?:> t=.Tġ &; [^CR-/ȡok0e HOC$(G*A[2w zwY,cd2L#rHPU{(T7$kw2笂Frtb5OO>(&b1vUKol~1yUV5U8Vk;֜\9ŰX D)\"!?*|FL u"B3d]dm2iVֵ褽o<rO8[kvxpsj"y][jq~11{-`”4T 3hH7PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 0_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!ʮtheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK]  @ Y[^ x NP#8LRbZ^gk:qw2P@Tl*Zx"|0N |> h'<hMRZcm`*mxD,HB_bcegjmortvy{}~^!@ @H 0(  0(  B S  ?oo$0  !@Bvx;=ABJK^` D F J K k l   S T  ABklkl/0MNIJ45tu78cdKL45  vwABVWNOlm;<|}PQvwLM  y { ! !(!)!!!""X"Y""" # #X#Y#####$$$$L$M$$$%%'%)%:%<%@%A%P%Q%b%c%r%s%|%}%%%|&~&&&C'E'''''''}((/)1)))**}******++++++++++&-(-..//0 00000|0~000112222223333334464:4;4Z4[455J5K5c5d5555555Q6R67 7h7i777J8K888U9V999::::8;9;;;;;t<u<======b>c>>>W?X?????????@@WAYA]A^AeAfAAABB C"CCCDEFFGGGGGGHHHHHHHH"I$IJ KKMKOKKKLLMMMMMMNNKOMOPPXPZPPPPP Q!QaQcQRRRRSSVVWWsWuWWWWWWWXX|X~XXXvYxY|Y}YYY)Z,ZZZZZ][^[w\y\}\~\\\\\\\*]+]^]_]|]~]"^$^(^)^O^P^1_3_____n`p`t`u```~aabbbbbbddddd d'd(dddddeeffffffffff~ggggBhChhhiijj.k/k{k|kkkkkkkllYm[mcnen=o?ooopp1p2ppp0q1qqqqqqqjrkrrrsscsdsssssssuu u uuuuuvvvvwwwwxxxxxxyyyyzz-z.zzz6{8{<{={b{c{{{|!|||x}z}~~~~~~~~HJ IKˁ́сҁsu35LNWYvx<=jlŽÎďŏ'(đő VX\]yz̖ΖחڗޗߗrtϜМ%'egܞݞFHݠߠݢޢ 8;?@PQ_aeffhlmLNnptuvw{|\^bcŰưeg!#Z\`aζ϶̸θҸӸ&(,-EF?Aݻ߻1378NO Y\ܾݾPRacghvwop23!%&;<wy&(hkopXZ^_vw&(_a35./IKjlacacWYFHikegNPhjno8:FGBDY[_`tu)+ 46abst'(qr34YZ|}^`XZ^`rt&(vx "[]pr13 01acegFHBD2489STRTCEIJfg  56\^Q S W X k l               & (               #%)+@A57|~qsFHLMpq9;mo]_|~1489QR-0GH_bqr//PPvYwYxYxYbbbbddxx~~ٗڗޢޢnoppwwZ[\\1233[\jk  ^^34//0//PPvYwYxYxYbbbbddxx~~ٗڗޢޢnoppwwZ[\\1233[\jk  ^^34//0#$A]e j9;\r>Hb* ژ7 >Bc "dT_W$:ZW(ӊL)&a6v*lp/Xo1ޯfB/7~*>E_3;A:BEL G8ԼcMَIMJ7E1QjvVl\RZ$,?[*N{[|؎c$\d>|`&tPaH@CnVFMr$bU^r SVt.n7x0mXyv&gy $a~6mdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHf^`o(. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.dh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh8^8`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHoh ^ `OJQJo(hHh ^ `OJQJo(hHhx^x`OJQJ^Jo(hHohH^H`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHX ^`o(hH. ^`hH.  L ^ `LhH.   ^ `hH. xx^x`hH. HLH^H`LhH. ^`hH. ^`hH. L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH.dh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh8^8`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHoh ^ `OJQJo(hHh ^ `OJQJo(hHhx^x`OJQJ^Jo(hHohH^H`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdX,hh^h`B*OJPJQJ\]^Jo(phhH-XHH^H`OJQJ^Jo(hHoX^`OJQJo(hHX^`OJQJo(hHX  ^ `OJQJ^Jo(hHoX^`OJQJo(hHXXX^X`OJQJo(hHX((^(`OJQJ^Jo(hHoX^`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHdh8^8`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHoh ^ `OJQJo(hHh ^ `OJQJo(hHhx^x`OJQJ^Jo(hHohH^H`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hH^`.^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.dh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hH#B/7@CnSVto1>|`$l\R Gc$\97xtPaU^ra6v*$a~W$7 MrBE[cM)mXyIMc "lp/gy~*>b*ZW(\r>_3;A?[A]e E1Q##&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$N$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$X``$$$$$$$$$$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&        &$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$&$$$$$$$$$$$$$$$$$&$$$$$$$$'14%34%Z }* 4%^,4%;t4%Z4%}4%tX_,(4%r*4%\A5 h94%Lu6:4%}H >+x}>4%FC4%E/DZ}tX_+_4%$=`4%qd4%9k4%n+l4%+x>y4%SU1{+xY|4%=}+xs xuDSXjt jwT,ZUh |  P z Z q 0JtQSg2oj.w3D@#BXu7CWH\Djy )9>C I ~ J!o#R#2F$)r$a%|%f&p'E()%)?#*=5*Js*L++0+_ ,d!,4-5/V/0FS0f0*q0 11S1(1Ex1m2 3&G3J3nN3lZ3l3Uw3 4;4Z)57u#8#9YV9HX9{9:[8:g;y;&<K=M=>A>l>m?L@V@'o@{@AD-AXQCvEBEDEGE)FFf6IAQIyI/JnJK7_K}LdLMMdM{NNO$PBQ8Q VQXRFSKSmMS7T UdVpV WWU5WoWGXpYZnqZBrZV)[\u[| \U\rx\]]]N^x^_)_9_T_j_ `3`aaaUbWbU cCGd,e6ef$f1+gFhNhi3(ir6iv[iM`i?_j>kkfkgk'lXljl nW!nKo&+o#pa1prpuwp9qQrRsJhst-t5{t'u^FuJu@]ujkvm:wJwRw\Gxnx-yvyng0U89^#W!>P`bv:c_Mr*@wv]H_WY@,yWw\<x~Jvjo)nFY~n<DQ%W}$8EG=(Bm <<_ #Y6g)t #%*{Xw~5FUh57RH]KXX.0A[bufYJ.R~E] $M AFC37a j+J1<~ Rilv@kk]u,!~!;$q,rnA39*{zjptzG Lh^o~#=%i6K{lzb=l]a6>C+1Hjz(w|9vI#g/+:ALq6 -M`E"I`w7 *x "@OOOO  "#$%(+/07:;<>DHKRWX[]_djpqsuz~$(*.026:<@BHLNPRX^fhv|~ Unknown G.[x Times New Roman5Symbol3. .Cx Arial7.*{$ Calibri5. .[`)TahomaWTms RmnTimes New Roman9Garamond?= .Cx Courier New;WingdingsA$BCambria Math"Ah 9V'R&7+*^+*^xxr4 3qHP?52#! xx Na podlagi ....... lena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS at. .......................) je ob inski svet ob ine ....................... na seji dne .................. sprejelVLADA RS Mojca Marki #                           ! " Oh+'0,\h|      $Na podlagi ....... lena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS t. .......................) je obinski svet obine ....................... na seji dne .................. sprejel VLADA RSNormalMojca Marki157Microsoft Office Word@ r@r)@2`1@yhI+*^՜.+,0 hp  Lokalna samouprava Na podlagi ....... lena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS t. .......................) je obinski svet obine ....................... na seji dne .................. sprejel Naslov  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~      !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~     #Root Entry Fp wI"Data 1TableWordDocument >@SummaryInformation( DocumentSummaryInformation8MsoDataStorepwIp wIRLNRCWQINC==2pwIp wIItem  PropertiesUCompObj |   F*Dokument programov Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q