ࡱ> Q$BbjbjEE$7'e'e{W%824ftoU""T$T$T$T$T$T$T$_WZtHTHT)U%%%R"T%"T%%O0S ; .Q$T?U0oURQ@Z$pZHSZS|"%%HTHTk%oUZ :$Na podlagi 29. in 49. lena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, at. 100/05 ZLS -UPB1, 21/06  odl. US in 14/07) ter 11. in 48. lena Statuta Mestne ob ine Ptuj (Uradni vestnik Mestne ob ine Ptuj, at. 6/99  uradno pre ia eno besedilo, 2/01, 1/03, 6/03 in 12/05) je Mestni svet Mestne ob ine Ptuj na svoji 6. seji, dne 19. aprila 2007, sprejel ODLOK o organizaciji in delovnem podro ju ob inske uprave Mestne ob ine Ptuj I. SPLO`NE DOLO BE 1. len Ta odlok dolo a organizacijo in delovna podro ja ob inske uprave Mestne ob ine Ptuj (v nadaljevanju: ob inska uprava). S tem odlokom se ustanovijo organi ob inske uprave, dolo i se njihovo delovno podro je ter okvirni na ini njihovega delovanja. 2. len Posamezni izrazi, uporabljeni v tem odloku, imajo naslednji pomen: upravne naloge: upravne naloge so vse naloge, ki jih v skladu z zakonom za ob ino izvaja ob inska uprava kot izvirne ali s strani dr~ave prenesene naloge; ob inska uprava: so vsi organi ob inske uprave, ustanovljeni za opravljanje upravnih nalog na posameznih podro jih iz pristojnosti ob inske uprave; organi ob inske uprave so urad in oddelki; notranja organizacijska enota v ob inski upravi: je organizacijska enota, ki se ustanovi z aktom o notranji organizaciji in sistemizaciji znotraj organa ob inske uprave; notranja organizacijska enota je lahko: slu~ba, referat, re~ijski obrat, glavna pisarna; predstojnik ob inske uprave je ~upan, ki usmerja in nadzira delo ob inske uprave, direktor ob inske uprave je javni uslu~benec, ki kot uradnik na polo~aju neposredno vodi delo ob inske uprave, predstojnik organa ob inske uprave oziroma vodja organa je javni uslu~benec, ki kot uradnik na polo~aju neposredno vodi delo posameznega organa ob inske uprave, akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest je sploani akt, ki ga sprejme ~upan. 3. len V odloku uporabljeni izrazi zapisani v moaki spolni slovni ni obliki so uporabljeni kot nevtralni za moake in ~enske. 4. len Ob inska uprava opravlja upravne, strokovne, pospeaevalne in razvojne naloge, naloge v zvezi z zagotavljanjem javnih slu~b iz ob inske pristojnosti ter druge naloge v okviru pravic in dol~nosti ob ine na delovnih podro jih, dolo enih s tem odlokom. Svoje naloge opravlja ob inska uprava v skladu z zakoni, statutom Mestne ob ine Ptuj, tem odlokom in drugimi predpisi. 5. len Pri opravljanju svojih nalog ob inska uprava sodeluje z ob inskimi upravami drugih ob in, nosilci javnih pooblastil, dr~avnimi organi, zavodi, podjetji ter drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj in izkuaenj ter podatkov in obvestil ter preko skupnih delovnih teles. 6. len Delo ob inske uprave je javno. Javnost dela ob inske uprave se zagotavlja: z objavljanjem sploanih aktov ob ine, z uradnimi sporo ili za javnost, s posredovanjem informacij javnega zna aja v svetovni splet v skladu z zakonom, ki ureja to podro je oziroma na drug na in, ki omogo a javnosti, da se seznani z delom ob inske uprave. O delu ob inske uprave obvea ajo javnost ~upan, pod~upani in direktor ob inske uprave. Predstojniki organov ob inske uprave in vodje notranjih organizacijskih enot ter drugi javni uslu~benci lahko obvea ajo javnost o delu s svojega delovnega podro ja po predhodnem pooblastilu ~upana ob ine ali direktorja ob inske uprave. Pri poslovanju s strankami morajo zaposleni v ob inski upravi zagotoviti spoatovanje njihove osebnosti in osebnega dostojanstva ter zagotoviti, da im hitreje in im la~je uresni ujejo svoje pravice in pravne koristi. Zaposleni v ob inski upravi so dol~ni omogo iti strankam posredovanje pripomb in kritik glede svojega dela ter te pripombe in kritike obravnavati ter nanje odgovarjati v razumnem roku. II. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODRO JE OB INSKE UPRAVE 7. len Organizacija ob inske uprave mora biti prilagojena poslanstvu in nalogam ob inske uprave ter upravnim in delovnim procesom, ki potekajo v ob inski upravi. Zagotavljati mora: strokovno, u inkovito, racionalno in usklajeno izvraevanje upravnih in drugih nalog, u inkovit notranji nadzor nad opravljanjem upravnih in drugih nalog, zakonito, pravo asno in u inkovito uresni evanje pravic, interesov in obveznosti strank in drugih udele~encev v postopkih, usmerjenost ob inske uprave k uporabnikom njenih storitev in u inkovito sodelovanje z organi ob ine (ob inski svet, ~upan in nadzorni odbor) in zunanjimi institucijami. 8. len Ob inska uprava opravlja strokovne, upravne, organizacijsko-tehni ne in administrativne naloge na podro ju: sploanih zadev, normativno-pravnih zadev, upravnih zadev, javnih financ, gospodarskih dejavnosti (drobnega gospodarstva, turizma, gostinstva, trgovina...) in kmetijstva, negospodarskih dejavnosti, gospodarskih javnih slu~b in gospodarske infrastrukture, gospodarjenja s stavbnimi zemljia i in druge naloge iz pristojnosti ob in. Upravne naloge na podro ju urejanja prostora, varstva okolja, inapekcijskega nadzora, ob inskega redarstva in gospodarske infrastrukture opravlja Skupna ob inska uprava. 9. len Za izvajanje nalog se kot temeljne notranje organizacijske enote ustanovijo naslednji organi ob inske uprave: Urad ~upana in sploanih zadev, Oddelek za finance in analitiko, Oddelek za negospodarske javne slu~be in upravne postopke in Oddelek za gospodarske javne slu~be, investicije, kakovost in gospodarstvo. Notranje organizacijske enote opravljajo glede na podro je, katerega pokrivajo, tudi naloge iz dr~avne pristojnosti, ki jih dr~ava prenese na ob ino. V okviru organov ob inske uprave se lahko z aktom o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest ustanovijo notranje organizacijske enote, kot so opredeljene v peti alinei 2. lena tega odloka. Notranjo organizacijo urada in oddelkov predpiae ~upan na predlog direktorja ob inske uprave ob sodelovanju predstojnikov. 10. len Urad ~upana in sploanih zadev opravlja naloge, ki se nanaaajo na: delovanje ~upana, pod~upanov in direktorja ob inske uprave; administrativne in strokovne naloge s podro ja delovanja mestnega sveta in njegovih delovnih teles ter Nadzornega odbora Mestne ob ine Ptuj; obvea anje mestnega sveta o delu ob inske uprave; strokovne naloge v zvezi z volitvami, referendumi, zbori ob anov in ljudsko iniciativo; naloge v zvezi z vlogami in prito~bami ob anov; protokolarne zadeve; usmerjanje in usklajevanje prireditev Mestne ob ine Ptuj; informiranje in objavo sploanih aktov v Uradnem vestniku Mestne ob ine Ptuj ter organizacijska opravila ter priprava gradiv za javno glasilo Ptuj an; notranje revidiranje; strokovna in druga opravila pri sodelovanju Mestne ob ine Ptuj z drugimi ob inami in airaimi samoupravnimi lokalnimi skupnostmi ter lokalnimi skupnostmi drugih dr~av; pravna pomo  ~upanu in mestnemu svetu ter svetovanje o pravnih vpraaanjih iz delovnega podro ja drugih oddelkov ob inske uprave; svetovanje in sodelovanje pri pripravi odlokov in drugih sploanih aktov; po pooblastilu zastopanje ob ine v postopkih pred sodia i in drugimi organi; nadzor nad zakonitostjo sploanih aktov, podjetij in zavodov, ki jih potrjuje ali daje k njim soglasje mestni svet; kadrovske zadeve in sistem pla  zaposlenih v ob inski upravi; vodenje upravnega postopka s podro ja upravnih zadev ter zadev, ki ne sodijo v delovno podro je drugih oddelkov ob inske uprave; sprejem, evidenca in odprava poate ter arhiviranje; tehni na in pomo~na opravila za potrebe ob inske uprave, ~upana in mestnega sveta; informacijski sistem; civilno zaa ito in reaevanje, reaevanje za primer naravnih nesre , po~arne varnosti in organiziranega gasilstva; strokovna dela za etrtne skupnosti; podro je gospodarjenja z zgradbo ob ine in tehni no opremo; upravljanje z domovi etrti in po itniakimi kapacitetami; opravljanje drugih nalog iz delovnega podro ja urada. 11. len Oddelek za finance in analitiko opravlja naloge, ki se nanaaajo na: pripravo in izvajanje prora una, pripravo zaklju nega ra una ter pripravo predlogov in drugih aktov s podro ja financ; opravljanje finan nih, knjigovodskih in drugih strokovnih opravil za prora un, ob inske sklade, etrtne skupnosti ter druge koristnike prora unskih sredstev; spremljanje in analiza davkov, taks, ipd. iz ob inske pristojnosti in v skladu z zakonom priprava strokovnih podlag za njihovo uvedbo oziroma usklajevanje; zagotavljanje strokovne pomo i organom ob ine pri sprejemanju in izvraevanju ob inskih sploanih aktov in drugih aktov s podro ja financ; pripravo premo~enjske bilance ob ine; statisti na in analiti na dela; vodenje evidence osnovnih sredstev; vodenje najemnin za poslovne prostore; blagajniako poslovanje in obra un potnih nalogov; obra un pla  za zaposlene, za javna dela ter obra un pla  oz. pla il za opravljanje funkcije za ob inske funkcionarje; opravljanje drugih nalog iz delovnega podro ja oddelka. 12. len Oddelek za negospodarske javne slu~be in upravne postopke opravlja naloge, ki se nanaaajo na: pripravo razvojnih usmeritev in predlogov ukrepov ter spremljanje njihovega izvajanja na podro ju vzgoje in izobra~evanja, zdravstva, socialnega varstva, kulture, aporta, raziskav, otroakega varstva, mladine in javnih del; upravne naloge s podro ja negospodarskih in gospodarskih javnih slu~b in gospodarskih dejavnosti; statisti na in analiti na dela; spremljanje, analiziranje in oblikovanje cen na podro ju negospodarskih javnih slu~b; uresni evanje ustanoviteljskih in soustanoviteljskih pravic nad ob inskimi negospodarskimi javnimi zavodi in zavodi, ki jih je ustanovila ob ina; zagotavljanje delovanja javne zdravstvene slu~be na primarni ravni; vodenje postopkov za podeljevanje koncesij; zagotavljanje zavarovanja in varstva kulturnih spomenikov na obmo ju ob ine, ki so lokalnega pomena; spremljanje dela druatev in alternativnih oblik dejavnosti; sodelovanje z verskimi skupnostmi; opravljanje drugih nalog iz delovnega podro ja oddelka. 13. len Oddelek za gospodarske javne slu~be, investicije, kakovost in gospodarstvo opravlja naloge, ki se nanaaajo na: pripravo in izvajanje programov stanovanjske, komunalne in cestne dejavnosti; pripravo razvojnih usmeritev in predlogov ukrepov ter spremljanje njihovega izvajanja na podro ju gospodarstva in gospodarskih javnih slu~b; pridobivanje, urejanje in oddajo stavbnih zemljia ; vodenje evidence stavbnih zemljia ; pripravo in izdelovanje programov revitalizacije starega jedra mesta Ptuja; statisti na in analiti na dela; vodenje investicij s podro ja negospodarskih dejavnosti in gospodarske infrastrukture, kadar Mestna ob ina Ptuj nastopa kot investitor; predlaganje na ina izvajanja gospodarskih javnih slu~b; dolo anje standardov in normativov za gospodarske javne slu~be; vodenje postopkov za podeljevanje koncesij in izbiro koncesionarjev; vodenje nadzora nad izvajanjem nalog gospodarskih javnih slu~b; opravljanje strokovnih nalog v zvezi z gospodarjenjem in upravljanjem s poslovnimi prostori in stanovanji Mestne ob ine Ptuj; opravljanje premo~enjskopravnih zadev in vodenje evidence nepremi nin Mestne ob ine Ptuj; zagotavljanje neprofitne stanovanjske gradnje in gradnje socialnih stanovanj; zadeve s podro ja prometa, zvez in energetike; sodelovanje s etrtnimi skupnostmi na podro ju gospodarskih javnih slu~b; pripravo na rtov razvojnih programov in omogo anje njihovega izvajanja na podro ju gospodarskih javnih slu~b; spremlja \ ^ ` f ^`n^nRb|$R%(*ʹo`NN#hq=h&5CJOJQJ^JaJh=u5CJOJQJ^JaJ h=u5CJOJQJ\^JaJ&hq=h=u5CJOJQJ\^JaJ&hq=h5CJOJQJ\^JaJ h5CJOJQJ\^JaJ h&5CJOJQJ\^JaJ&hq=h&5CJOJQJ\^JaJ hq=h2e>CJOJQJ^JaJ hq=h&CJOJQJ^JaJ ^ ` V~(~\ & Fgdq= $ & Fa$gdq=$a$gd=ugdq=gd=ugd$a$gdq=$a$gdq=^`p\^n`bPRbz|$p"$! $h^ha$gdq= $ & Fa$gdq=$a$gdq=$a$gdq= $ & Fa$gdq=!!`#b#$$@%B%R%&X''(R)**,*<*+4+h+++h,,- $ & Fa$gdq= $ & Fa$gdq=$a$gdq=gdq=$a$gdq=(*,*:*-.. /x122333364.505B5::hDzDbLtLTT`rsstʳʋywi[h6NCJOJQJ^JaJh&CJOJQJ^JaJU#hq=h&CJOJQJ]^JaJ%hq=h&0JB*OJQJ^Jph)hq=h&B*CJOJQJ^JaJph,hq=h&B*CJOJQJ]^JaJph hq=h&CJOJQJ^JaJ&hq=h&5CJOJQJ\^JaJ hq=h(CJOJQJ^JaJ-^--. //$0f00x1284.505B55>6X77l888j9 $ & Fa$gdq=$a$gdq= & Fgdq=$a$gd $a$gdq=$a$gdq= $ & Fa$gdq=j9::<==B>(??@AAABCCCfDhDzDEE.GhHzI $ & F a$gdq=$a$gd $a$gdq=h^hgdq= $ & Fa$gdq=zIIJNJJKK`LbLtL0MNOOPQJRRlSS*TTTTh^hgdq= $ & Fa$gdq=$a$gd $a$gdq=gdq= $ & F a$gdq=TU(VBWWWXXYJZZT[[\] ^~^__rr\ss>tttfu $ & Fa$gdq=$a$gd nje, analiziranje in oblikovanje cen na podro ju gospodarskih javnih slu~b; skrb za promocijo turisti ne danosti; pospeaevanje in razvoj turizma, kmetijstva in podjetniatva; svetovanje s podro ja podjetniatva; koordinacija in priprava projekta celovitega sistema obvladovanja kakovosti: izdelava in vodenje postopka kontrole kakovosti; izvajanje postopkov oddaje javnih naro il; opravljanje drugih nalog iz delovnega podro ja oddelka. 14. len e je naloga takana, da po svoji naravi ne sodi v delovno podro je nobenega izmed oddelkov, jo opravi Urad ~upana in sploanih zadev. O sporih o pristojnosti med organi ob inske uprave odlo a ~upan. III. NA IN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI JAVNIH ULU}BENCEV 15. len Ob insko upravo usmerja in nadzira ~upan. }upan je predstojnik ob inske uprave. 16. len Delo ob inske uprave neposredno vodi direktor ob inske uprave. Posamezne naloge ob inske uprave opravljajo organi ob inske uprave. Organe ob inske uprave vodijo predstojniki, ki jih imenuje in razreauje ~upan. Direktor ob inske uprave za posamezne naloge v zvezi z vodenjem organov ob inske uprave pooblasti predstojnike organov ob inske uprave in vodje drugih notranjih organizacijskih enot. 17. len Ob inska uprava izvrauje predpise, ki jih sprejema mestni svet in ~upan. Ob inska uprava izvrauje tudi zakone in druge predpise dr~ave, kadar v skladu z zakonom odlo a o upravnih zadevah iz dr~avne pristojnosti. Ob inska uprava odgovarja ~upanu za stanje na podro ju, za katerega je bila ustanovljena, spremlja stanje in razvoj na mati nih podro jih, pravo asno opozarja na pojave, ki jih ugotovi pri izvajanju zakonov in drugih predpisov, daje pobude in predloge za reaevanje vpraaanj na svojih podro jih in opravlja druge strokovne zadeve. 18. len Mestna ob ina odlo a s posami nimi akti o upravnih zadevah iz lastne pristojnosti in iz prenesene dr~avne pristojnosti. O upravnih zadevah iz ob inske pristojnosti odlo a na prvi stopnji ob inska uprava, na drugi stopnji pa ~upan, e ni z zakonom druga e dolo eno. Posami ne akte iz izvirne pristojnosti mestne ob ine izdaja direktor ob inske uprave. }upan lahko pooblasti tudi druge javne uslu~bence ob inske uprave, ki izpolnjujejo zakonske pogoje, za odlo anje v upravnih zadevah ali za vodenje posameznih dejanj v postopku pred izdajo odlo be. Osebe iz prejanjega odstavka odlo ajo tudi o upravnih zadevah iz prenesene dr~avne pristojnosti, e ni z zakonom druga e dolo eno. 19. len O prito~bah zoper posami ne akte, ki jih v zadevah iz dr~avne pristojnosti na prvi stopnji izdaja ob inska uprava, odlo ba pristojni dr~avni organ, ki ga dolo a zakon. O zakonitosti dokon nih posami nih aktov organov ob inske uprave v upravnem sporu odlo a pristojno sodia e. 20. len O izlo itvi predstojnika organa ob inske uprave ali zaposlenega v ob inski upravi odlo a direktor ob inske uprave, ki v primeru izlo itve predstojnika organa ob inske uprave o zadevi tudi odlo i, e je predstojnik pooblaa en za odlo anje v upravnih zadevah. O izlo itvi ~upana ali direktorja ob inske uprave odlo a ob inski svet, ki v primeru izlo itve o zadevi tudi odlo i. 21. len Za naloge v ob inski upravi, ki zahtevajo sodelovanje ve  javnih uslu~bencev oziroma sodelovanje javnih uslu~bencev razli nih strok in stopenj znanja iz razli nih organov ob inske uprave oziroma notranjih organizacijskih enot, lahko direktor ob inske uprave ustanovi delovne skupine ali druge oblike sodelovanja. Z aktom o ustanovitvi direktor ob inske uprave dolo i sestavo delovne skupine, vodjo delovne skupine ter rok za izvedbo naloge. 22. len Za naloge, ki zahtevajo posebno preu evanje ali posebno strokovnost in jih javni uslu~benci ob inske uprave ne morejo opraviti sami, lahko ~upan na predlog direktorja ob inske uprave ustanovi delovno skupino ter sklene pogodbo z ustreznimi izvajalci nalog. Z aktom o ustanovitvi projektne skupine se dolo i sestava, naloge, roki za izvedbo nalog, sredstva in drugi pogoji za delo. 23. len V ob inski upravi se kot posvetovalni organ direktorja ob inske uprave oblikuje strokovni kolegij, ki obravnava pomembnejaa vpraaanja iz delovnega podro ja ob inske uprave. Kolegij ob inske uprave sestavljajo direktor ob inske uprave in predstojniki organov ob inske uprave, po potrebi pa tudi druge osebe, ki jih dolo i direktor ob inske uprave. Delo kolegija ob inske uprave vodi direktor. Kolegij ob inske uprave zlasti: obravnava vpraaanja organizacije dela in u inkovitosti poslovanja ter usklajuje delo organov ob inske uprave; obravnava, usklajuje in sprejema izhodia a za pripravo programov dela ob inske uprave; obravnava vpraaanja z delovnega podro ja organov ob inske uprave, ki mu jih v obravnavo posredujejo predstojniki posameznih organov in sprejema stalia a ter strokovna mnenja v zvezi z njimi; na predlog pripravljavcev odlokov in drugih sploanih aktov, ki jih sprejema mestni svet, obravnava njihove delovne osnutke ter po potrebi predlaga dolo ene spremembe in dopolnitve le-teh ali sprejema dolo ena strokovna mnenja oziroma stalia a v zvezi z njimi; oblikuje in sprejema strokovna mnenja o vpraaanjih, ki mu jih posreduje direktor ob inske uprave, mestni svet ali drugi organi ob ine; opravlja druge naloge na predlog direktorja ob inske uprave, mestnega sveta ali drugih organov ob ine. 24. len V skladu s sistemizacijo delovnih mest ob inske uprave, ki jo dolo i ~upan, opravljajo naloge ob inske uprave javni uslu~benci na uradniakih in strokovno-tehni nih delovnih mestih. 25. len Polo~aji, na katerih se opravljajo naloge vodenja ob inske uprave, so direktor ob inske uprave in predstojniki organov ob inske uprave. 26. len O zaposlitvi v ob inski upravi in o imenovanju javnih uslu~bencev v naziv odlo a ~upan, oziroma po njegovem pooblastilu direktor ob inske uprave. 27. len Direktorja ob inske uprave imenuje na polo~aj ~upan. Direktor ob inske uprave je odgovoren za zakonitost poslovanja in dosledno izvajanje predpisov, ki se nanaaajo na izvajanje nalog ob ine. Mandat direktorja ob inske uprave traja 5 let. Izpolnjevati mora pogoje za imenovanje v naziv v skladu z zakonom, ki ureja polo~aj javnih uslu~bencev. 28. len Direktor ob inske uprave je za svoje delo in delo ob inske uprave odgovoren ~upanu. Direktor ob inske uprave: vodi in usklajuje delo ob inske uprave; skrbi za zakonito, dosledno, u inkovito in smotrno opravljanje nalog ob inske uprave; izdaja odlo be v upravnem postopku na prvi stopnji ali za to pooblasti predstojnike organov ob inske uprave; opravlja najzahtevnejae naloge ob inske uprave in sodeluje v projektnih skupinah; opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem ob inske uprave ter skrbi za sodelovanje z drugimi organi; na podlagi pooblastila ~upana izvrauje prora un in skrbi za izvajanje notranje kontrole, predlaga ~upanu sprejem dolo enih odlo itev; koordinira delo s Skupno ob insko upravo, ustanovljeno na podro ju urejanja prostora, varstva okolja, inapekcijskega nadzora, ob inskega redarstva in gospodarske infrastrukture; koordinira pripravo dokon nega osnutka in predloga prora una, rebalansa in sprememb prora una; opravlja druge naloge, dolo ene z zakoni in s predpisi ob ine ter po odredbah ~upana. 29. len Predstojniki organov ob inske uprave so za svoje delo in delo organa ob inske uprave odgovorni direktorju ob inske uprave in ~upanu. Predstojnik organa ob inske uprave organizira delo organa, skrbi za zakonitost poslovanja in dosledno izvajanje predpisov, v skladu s pooblastili odlo a v upravnih, strokovnih in drugih zadevah ter opravlja druge naloge v okviru svojih pravic, dol~nosti in odgovornosti, kakor to dolo ajo zakoni, Statut Mestne ob ine Ptuj in drugi predpisi. Predstojnik organa ob inske uprave pri svojem delu sodeluje tudi z drugimi organi ob inske uprave in notranjimi organizacijskimi enotami pri reaevanju skupnih zadev. V okviru svojih pristojnosti sodeluje tudi z drugimi organi ob inskih uprav drugih ob in, nosilci javnih pooblastil, dr~avnimi organi, zavodi, podjetji oziroma dru~bami ter drugimi organizacijami. Predstojniki organov ob inske uprave so odgovorni kot skrbniki prora unskih podro ij za zakonito in namensko porabo prora unskih sredstev v okviru organa ob inske uprave, ki ga vodijo. Prvi, drugi in tretji odstavek tega lena se smiselno uporabljajo tudi za vodje notranjih organizacijskih enot, s tem da vodja notranje organizacijske enote za svoje delo in delo enote odgovarja tudi predstojniku organa ob inske uprave, kateremu je podrejen. Prav tako so vodje notranjih organizacijskih enot kot skrbniki prora unskih podro ij ali postavk odgovorni za zakonito in namensko porabo. 30. len Javni uslu~benci ob inske uprave opravljajo naloge, dolo ene z zakoni in drugimi predpisi, v skladu s pristojnostmi, navodili in pooblastili, ki jih imajo. Javni uslu~benci morajo svoje naloge opravljati v skladu z na elom zakonitosti in strokovnosti ter morajo delovati politi no nevtralno in nepristransko z upoatevanjem kodeksa, ki ureja ravnanje javnih uslu~bencev. Javni uslu~benci morajo pri opravljanju svojega dela vedno skrbeti, da ohranjajo in krepijo zaupanje strank v postopkih in javnosti v poatenosti, nepristranskosti, kvaliteti, hitrosti in u inkovitosti opravljanja nalog iz pristojnosti ob ine. Ustrezno morajo varovati tajne podatke, ki so jih izvedeli pri opravljanju svojega dela. Pri svojem delu morajo ravnati po pravilih stroke in se v ta namen stalno usposabljati ter izpopolnjevati, pri emer pogoje za stalno izpopolnjevanje in usposabljanje zagotavlja delodajalec. Javni uslu~benec pri opravljanju javnih nalog ne sme ravnati samovoljno ali v akodo katerekoli osebe, skupine, osebe javnega prava ali zasebnega prava, primerno mora upoatevati pravice in dol~nosti in ustrezne interese le-teh. Svoje pravice do odlo anja po prosti presoji mora uresni evati nepristransko in ob upoatevanju meril, dolo enih v predpisih. Javni uslu~benec mora gospodarno in u inkovito uporabljati javna sredstva s ciljem doseganja najboljaih rezultatov ob enakih stroakih oziroma enakih rezultatih ob najni~jih stroakih. S primernim upoatevanjem pravic do dostopa do uradnih informacij je javni uslu~benec dol~an, da ustrezno in z vso potrebno zaupnostjo obravnava vse informacije in dokumente, ki jih je pridobil med zaposlitvijo. Za presojanje nezdru~ljivosti del in konfliktov interesov se za vse javne uslu~bence uporabljajo dolo ila veljavnega zakona, ki ureja polo~aj javnih uslu~bencev. Za svoje delo so javni uslu~benci odgovorni direktorju ob inske uprave, disciplinsko in odakodninsko pa ~upanu. IV. PREHODNE IN KON NE DOLO BE 31. len }upan mora v skladu s tem odlokom sprejeti ustrezen akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest najkasneje v roku treh mesecev od uveljavitve tega odloka. 32. len Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o organizaciji in delovnem podro ju ob inske uprave Mestne ob ine Ptuj (Uradni vestnik Mestne ob ine Ptuj, at. 8/99 in 6/01). 33. len Ta odlok za ne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne ob ine Ptuj. `tevilka: 007-21/2007 Datum: 19. 4. 2007 Dr. `tefan ELAN, ~upan Mestne ob ine Ptuj     PAGE  PAGE 2 tthuzu ww>xPxxxyyyd{f{x{ }"}޼ގ|ޮ޼n\J#hq=h&CJOJQJ]^JaJ#h7h75CJOJQJ^JaJh7CJOJQJ^JaJ#hq=h&5CJOJQJ^JaJh. 5CJOJQJ^JaJ hq=h. CJOJQJ^JaJh. CJOJQJ^JaJh&CJOJQJ^JaJ&hq=h&5CJOJQJ\^JaJ hq=h&CJOJQJ^JaJ hq=h6NCJOJQJ^JaJfuhuzuvvw wwwwxPxxyyd{f{x{"}$}$a$gd7$a$gd. $a$gdq=$a$gd $a$gdq=gdq= "4^`rvxbdv gdq=$a$gdq=$a$gdq=$a$gd7$a$gd7Ā"24J^`r`bdv FHJ\Ȝڜ;;͘yhTyhyC hq=hnCJOJQJ^JaJ&hq=h&5CJOJQJ\^JaJ hq=h7CJOJQJ^JaJh&CJOJQJ^JaJ hq=h&CJOJQJ^JaJ#hq=h&5CJOJQJ^JaJ&h7h75CJOJQJ]^JaJh7CJOJQJ]^JaJ#h7h7CJOJQJ]^JaJ h75CJOJQJ]^JaJh&CJOJQJ]^JaJ df\8dlzHJ\ƜȜڜ"$6$a$gdq=$a$gdn $ & F a$gd7 $ & F a$gdq=gdq=$a$gdq=ڜ$6:<FH*NPJLN`b DFooaYjh?pYUh[VCJOJQJ^JaJ hq=h2e>CJOJQJ^JaJ&hq=h&5CJOJQJ\^JaJh}OmCJOJQJ^JaJhUCJOJQJ^JaJ hq=hqCJOJQJ^JaJhqCJOJQJ^JaJh&CJOJQJ^JaJ#hq=h&5CJOJQJ^JaJ hq=h&CJOJQJ^JaJ!آ(ԣR<Hj*46$a$gdq $ & F a$gdq= $ & F a$gdq= $ & F a$gdq=$a$gdq=gdq=$a$gdq=.0LN`FH^` "8:~`b$a$gdq=$a$gd}Omgdq=$a$gdq= BDFr  &`#$gdr{$ ^ `a$gd[V  ^ `gd[Vgdq=$a$gdq=$a$gdq=  "$&2468:<>@B hq=h&CJOJQJ^JaJha$0JmHnHuhr{ha$ ha$0Jjha$0JUjh?pYUh?pY "$:<>@B$ ^ `a$gd[V &`#$gdr{h]hgda$5 01h:pa$. A!"#$% w2&6FVfv2(&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv8XV~ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@6666_HmH$nH$sH$tH$B`B &NavadenCJ_HaJmH$sH$tH$HA`H Privzeta pisava odstavkaViV Navadna tabela4 l4a 2k 2 Brez seznama H^@H &Navaden (splet)dd[$\$Tg`T &HTML pisalni strojCJOJPJQJ^JaJHH &dutchslo5$7$8$9DH$ aJmH sH 0 @"0 a$Noga  p#6)@16 a$`tevilka straniPK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭VnƭBqu ҡ{5kP?O&Cנ Aw0kPo۵(h[5($CVs]mY2zw`nKDC^j%K`KK'PH$I=Y%C$%x'$!V(ekڤք+Rt! iE !EsNV?yo~7֪,cFOoM&_~zXqw߿oI+K`Lb#bJHY2O6"nm;k\iג84> x0c5a:ܓ{Хk!J-/+ȲĥrcEDN3vcu_b9l)7@i9:& e"ls0Z_Hx7uaj!ZKTPBM HN7|nB#L7^`!\2O9pcH3nMb#$.'19b%+vJ~). DwƤ ~7D݃Pz/l2I d| ]"J5}X)ω3: )B _: ʲyIQ YcUݧX`Ow7y+d8bnv 4?6C~mS:0O/N<Zbd0u/{Ңqde 2 Qk2`f W*Zl[/mh'!G;'>aw 4[nJ&;!nW3d|A>f:.ziw̡~㮓ød͕Oɔ 5j#>m%t*7#f1A%=qR9Ei3 "iV=TH#᭘]#=ԭtEYͬ $ZXNЭvWl#׺%doB˜&tho.AB쓰:XtX+wz!ؐ|z]OCƴ":m*V5:7϶KH#hsT J8I+p9_~0lJ+A3U:aYa>Ѡ zOn{=wliYRezqH:_n;hUJwTFa{4 Nw.587Akܩa%hN~wAuʳ̫y=/PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 0_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!i1 theme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] W $$$'(*tڜB04ehjn!-j9zITfu B1235678fgiklmo  '!!8@0(  B S  ?` `  }WWC*urn:schemas-microsoft-com:office:smarttagsmetricconverter 11. in29. in ProductIDgj{W}W~WWWWWWWWW`bghCE>?ijlm-..078' ) 0 1 < > E F d f E F ikVWkl34NO|}23opQR56efz{LMbc   !RS`a24<=3 4 !!&!'!M!N!!!!!/"1"9":"""v#w#####N$O$$$$%%%P%Q%%%%%&&L&N&V&W&&&''''''''D(E(d(e((($)%)d)e)))))g*h***++>+?+++++K,L,q,r,,,,,--O-P-z-{-----A.C.......//'/(/f/g///0000112222]3_333 5 55555A6C66666770828:8;89999z;|;;;1<3<-=.=====>>??<@=@@@@@bAdAlAmAAAAABBBBBBZC\CCCCCPDRDkDlDDDDDVEWEEEFFFFUGVGGG H HHHHHII\K^KLLMMMMKNMN"O$O.Q0QRRGSISTTTT/U1UOUQUYUZUVV VVVVVV W#W8W9WKWPWaWbWzW{W}W~WWWWWWWWWLWPWaWaWbWbWzW{W{W~W~WWWWWWVLWPWaWaWbWbWzW{W{W}W~W~WWWWWWWWWD#&4f6 .F7&lr}=8DO&V:6{<42_<Zs5E'r5;EGdh =OdjZf]ٰ"b~f:Dqqe$8^hTh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hH80^8`0o(. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.h^`OJPJQJ^Jo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hH80^8`0o(. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.5EDqqe<f6 =8_< =O7&Z&V:5;E]"b^hg$$$$$$$$g$$$$$$$$g$$$$$$$$g$$$$$$$$g$$$$$$$$g$$$$$$$$g$$$$$$$$g$$$$$$$$g$$$$$$$$g$$$$$$$$g$$$$$$$$g$$$$$$$$|$$$$$$$$g$$$$$$$$O԰$$$$$$$$n6Na$(q=2e>U?pY[}Omq=u Jk&. 7[V7r{TH{W}W@ "$%&'(*+,W",48DFLPRTVX\^rUnknownG.[x Times New Roman5Symbol3. .[x Arial?=.Cx Courier NewC.,.{$ Calibri Light7..{$ Calibri;WingdingsA$BCambria Math"q{Foˇ0 mJ, mJ,!r4OWOW 3qHX ?&2!xx.ZR  Na podlagi 29 Milan Kor~e Zdenka Risti H          Oh+'0  < H T`hpxNa podlagi 29 Milan KoreNormalZdenka Risti17Microsoft Office Word@ @4Jؖ@; mJ ՜.+,0 hp  Mestna Obina Ptuj,OW Na podlagi 29 Naslov  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnoprstuvwxyz{|}~Root Entry Fp ;1TableqZWordDocument7SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8CompObj|  F*Dokument programov Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q