VZPOSTAVITEV NOVEGA RPLS
Skladno z Uredbo o registru pravnih aktov lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 103/22, v nadaljnjem besedilu: uredba) poteka vzpostavitev novega registra pravnih aktov lokalnih skupnosti.
Namen registra je uporabnikom na enoten, razumljiv in jasen način podati čimbolj celostne informacije o pravnih aktih in o normodajni dejavnosti lokalnih skupnosti, zato bo register skladno s 6. členom uredbe vseboval naslednje podatke o pravnih aktih:
- 1. naslov pravnega akta,
- 2. podatke o objavi pravnega akta v uradnem glasilu,
- 3. pravno podlago za sprejetje ali izdajo pravnega akta,
- 4. podatke o predpisih in drugih pravnih aktih, ki vplivajo na ta pravni akt,
- 5. podatke o predpisih in drugih pravnih aktih, na katere ta pravni akt vpliva,
- 6. organ, odgovoren za sprejetje ali izdajo pravnega akta,
- 7. datum sprejetja ali izdaje pravnega akta,
- 8. datum začetka veljavnosti oziroma datum začetka uporabe pravnega akta,
- 9. datum prenehanja veljavnosti oziroma datum prenehanja uporabe pravnega akta,
- 10. razvrstitev v tematsko kazalo,
- 11. podatke v zvezi z normodajno dejavnostjo in druge podatke, ki obstajajo za ta pravni akt.
Prav tako bo register vseboval zbirko neuradnih prečiščenih besedil pravnih aktov.
Register se bo povezoval z drugimi registri in zbirkami, in sicer:
- 1. Pravno-informacijskim sistemom Republike Slovenije,
- 2. zbirko uradnih objav, kot je določena v predpisu, ki ureja Pravno-informacijski sistem Republike Slovenije,
- 3. zbirko neuradnih objav, kot je določena v predpisu, ki ureja Pravno-informacijski sistem Republike Slovenije,
- 4. zbirko neuradnih prečiščenih besedil pravnih aktov,
- 5. Digitalno knjižnico Slovenije,
- 6. prostorskim informacijskim sistemom, kot je določen v predpisih o urejanju prostora,
- 7. drugimi registri in zbirkami državnih organov, organov lokalnih skupnosti in drugih oseb, ki lahko prispevajo k celostni informaciji o pravnih aktih in normodajni dejavnosti lokalnih skupnosti.
Register bo vzpostavljen do 1. junija 2024.